Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: VNO
Data: 2009-05-28 12:50:58
bzik, viska gerai rasai.
grazus kunas tai siu dienu komercijosdalis.

bet uzteks gal atmesti visas komercijas ir suprati, akd net paprasciausiais nedidelis virsvoris jau yra blogis.
kitaip sakant - dar yra sveikata.
o geras darbas saleje su svoriais vyrui (kiek as girdejau) dar ir vyriskos sveikatos pagrindas.

tiesa del formos praradimo ir gerai pavalganciu - netiesa.
yra uzfiksuoti ir kiti avariantai - pvz blogai valganti Kinija "auga" su savo irsvoriu ir rimtai.

VNO