Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-29 11:27:23
stakka schrieb:
> aš konkrečiai rėmiausi "Kai papildai įgauna "būtinąją" funkciją ir
> sporto lubuose pardavinėjami
> "kibirais", kiekvienam įėjusiam naujokui švelniai teigiant, kad be jų -
> nė iš vietos, tai jau ... negerai. " dalimi, kuri man nusako, jog
> galvojate, kad sporto klubuose tik atėjus naujokui iškart pradedamos
> plauti smegenys, jog privalo pirkti tuos ir tuos papildus, kas yra
> netiesa (remiuosi patirtimi), ir čia sakinys skamba kaip FAKTAS, o ne
> SPĖLIOJIMAS, dėl to ir parašiau taip.

Jeigu galvočiau, kad naujokui iš karto "plaunamos smegenys", tai taip ir
būčiau parašius :) Rašydama "švelniai teigiant" turiu galvoje tuos
akivaizdžiai ir dideliais kiekiais išstatytus "kibirus" su gražiais
vyrais ir moterimis :) O kad jais prekiaujama taip ir tokioje vietoje,
kad naujokui vėliausiai per antrą apsilankymą kyla klausimas, kas tai,
ir o gal ir man reikia, tai yra faktas, kurį patvirtina ir pats šitos
diskusijos pradininkas.