Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@]gmail.com>
Data: 2009-05-28 11:19:39
pradėsiu nuo to, kad per 3 metus atsikračiau (jau) 20kg.
nepersistengdamas sporte ir nebadaudamas.

ėdi viską ką ėdęs tik neberiebiai ir nebesaldžiai. jokiais būdais
neapsiėdi ir neeini alkanas sportuot. nes apsiedęs nepasportuosi ir
bezdėsi pritūpimus darydamas. o alkanas neištempsi pilnavertės
mankštelės (1,5h svoriai + 0,75h kardio). taigi ėdi kas dvi tris
valandas po 200-300g. liuobi vandens po 2-2,5l per dieną.

čia pradžioje taip buvo. svoris po kelių mėnesių krito žaibiškai, vėliau
kritimas stabilizavosi ir nusimetinėjo po 1-2kg/mėn. dabar jau kuris
laikas išvis stabiliai laikosi.

šiuo metu iš mėsų ryju tik žuvį. suvalgau daug držovių. pusryčiauju
košėmis. dribsnių nevalgau ibo kažkodėl pasunkėja virškinimas su visomis
iš to sekančiomis pasekmėmis.

galų gale atradau produktus, kurių negaliu vartoti, nes po jų man
problemos su virškinimu atsiranda. (vidurių užkietėjimas, pūtimas ir
t.t.). kiekvienam organizmui savo.

beje, reikia įsiminti, kad lėčiausiai lašiakai krenta ten, kur
pirmiausiai atsiranda - t.y. "gelbėjimosi ratas". nusipirk naujų rūbų ir
nunešk diržus pas batsiuvį, kad skyles pramuštų. po trijų mėnesių
dabartinius džinsus dešimčiai metų dėsi spinton.