Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@]gmail.com>
Data: 2009-05-29 14:11:48
ne, visai neilgokai. nuo 120 iki 105kg numečiau per 3 mėn. vėliau svoris
stabilizavosi. vakar vakaro duomenimis 100kg su gramais. prie mano ūgio
- 196cm tai sakyčiau jau padorus svoris.
šiaip svyruoju nuo 100 iki 104kg. dabar vėl labai sugriežtinau mitybos
dienotvarkę, minu į dieną 20-30km (darban tiesiai, namo ratais ir į
kalną), sumažinau darbinius svorius ir tiesiog palaikau tą pačią raumenų
masę siekdamas nusiimti gelbėjimosi rato perteklių.