Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-28 10:27:21
Esmę supratau, bet... matau tame pavojingą tendenciją. Iš pradžių
treniruočių intensyvinimas nes "noriu pasiekti daugiau", paskui
"nekalti" papildai, nes nėra laiko atitinkamai maitintis, o pskui IMHO
jau visai nebetoli iki sekančio žingsnio - "tikro" dopingo.

Įtariu, kad visos leidžiamais papildais prekiaujančios firmos turi ir
produktų iš "pilkosios zonos".