Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: psycho
Data: 2009-05-28 12:37:43
Kurie eina "del mados", butent ejimo i sporto kluba mados, dazniausiai
pavaiksto gal menesi ar du ir sportas baigiasi. O kurie eina, kad turet
madinga isvaizda.... Na tai vistiek geresnis budas tokiai isvaizdai
pasiekti, negu tarkim badavimas, kalbant apie merginas. O vyru organizmai,
manau, tos pacios gamtos sutverti gauti fizini kruvi... Ir tai svarbu tiek
isvaizdai, tiek savijautai, tiek galu gale sveikatai (neperlenkiant lazdos),
sutikit, kad dirbant ofise gauni tik emocini kruvi.