Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: psycho
Data: 2009-05-28 12:27:43
Sakyciau, kad tikrai netiesa, steroidus dazniausiai pradeda vartoti tie,
kurie nori greitai ir daug, taip jie lygiagreciai vartos ir legalius
papildus, bet tai nebus "pirmas zingsnis i chemijos vartojima", gal net
atvirksciai, jei zmogus matys progresa be steroidu, neprades ju vartoti.
As pats gana intensyviai sportuoju 7 metus, tiesa, praktiskai be papildu ir
jei anksciau sportavau, kad pasikeisciau, dabar sportuoju, kad
nesikeisciau:) Ir apie kazkoki nora daugiau ir daugiau nera net kalbos.