Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: stakka
Data: 2009-05-29 11:53:58
būtų nelogiška, kad produkciją slėptų nuo potencialių klientų,  bet
tikrai niekas neteigia sporto klubuose, kad be tų papildų niekaip
nepavyks pasiekt tikslo. jei žmogui pačiam kyla tokios mintys vien tik
pamačius produkciją, tai čia jau biškį verta būtų susirūpint dėl
sugebėjimo atsirinkti teisingą (jam) informaciją :)