Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-05-28 09:44:24
Leiskit papriestarauti. Jau tris metus dirbu tuo rezimu (t.y. po treniruotes
arbata su medumi). o riebalai ne auga, o nyksta. Jeigu po treniruotes
organizmui memestelsi angliavandeniu, tai jis prades naudoti ne tik
riebalus, bet ir raumenis ardys, o reikia tureti omeny, kad sirdele irgi
viso labo yra tik raumuo.
Antra, del tu 2000 kcal per para. Mano supratimu, panasiai tiek vyriskam
organizmui reikia nesportuojant (na dar priklauso nuo kuno mases). O
sportuojant, kartu su kardio tai koki 1000 kcal papildomu sudegini.
Todel mano supratimu, ismesk is savo raciono riebu maista (riebia mesa,
fermentini suri ir panasius daiktus), vartok daugiau darzoviu.
Angliavandenius stenkis imti is ivairiu dribsniu, kruopu, juodos rupios
duonos. Jei gali, apribok cukraus visais pavidalais vartojima. Baltymams
gauti naudok ne tik vistienos krutinele (be odeles), bet ir liesa jautiena,
zuvi, liesa varske (as vien su vistiena buvau nusodines hemoglobina).