Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-08 23:30:38
KEdas rašė:

> Aš klausiu ką ADA *jau* nuveikė šiuo klausimu, o ne kas bus ateityje.
> Google asmens duomenis renka gerokai anksčiau nei atsirado GSV, o

Tu taip ir nesupratai, kuo skiriasi GSV renkami duomenys (ir pats
veikimas LR teritorijoje), nuo to, kad juos pateikia savanoriškai ir
pateikia net ne Lietuvos jurisdikcijos subjektams? Ar, įsivaizduoji,
labai pagrįsta priekaištauti vietinei policijai, kad savo paso netekai
Dubajaus viešbutyje ar kad tavo kreditinės duomenis nušvilpė iš kokios
Prancūzijos svetainės?

> Šiuo atveju aš tikrai nesutikau su jokiomis sąlygomis, tačiau
> *netiesioginius* duomenis apie kiekvieną asmenį Google (ir ne tik jie)
> kaupia.

Neapsimesk idiotu. Kiekviena jų paslauga aiškiai siūlo skaityti sąlygas.
Kitaip ir negali būti. Naudodamasis jų paslaugomis, sutinki su jų sąlygomis.