Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-22 14:03:33
KEdas rašė:
> Išskyrus tai, kad ADA deklaratyviai teigia, jog Google žada tvarkyti
> asmens duomenis. Kokius?
> „fotografuojant vaizdus miestuose ir miesteliuose bus tvarkomi ir asmens
> duomenys, pavyzdžiui, gatvėse esančių praeivių duomenys, automobiliių
> numeriai ir pan.“

Tai negi vėl reikės iš pradžių aiškinti, kas yra asmens duomenys? Ką ir
teismas tavo atveju aiškino, pripažino (automobilio valst. nr — yra).
Dar atvaizdas. Kad veidai maskuojami, dar nereiškia, kad atvaizdai
nesaugomi ir nemaskuotoje formoje; iš čia, beje, gimė visoje ES
galiojantis reikalavimas laikyti (t.y. tvarkyti duomenis, kalbant
duomenų apsaugos kategorijomis), tokią ne viešą info ne ilgiau, kaip 6
mėnesius.

> Mano manymu atsitiktinai daromose nuotraukose nėra jokių asmens duomenų,
> net automobilių numeriai retušuojami. Kasyra „praeivių duomenys“?

Tavo manymas klaidingas ir ribotas.