Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 13:33:15
Išskyrus tai, kad ADA deklaratyviai teigia, jog Google žada tvarkyti
asmens duomenis. Kokius?
„fotografuojant vaizdus miestuose ir miesteliuose bus tvarkomi ir asmens
duomenys, pavyzdžiui, gatvėse esančių praeivių duomenys, automobiliių
numeriai ir pan.“

Mano manymu atsitiktinai daromose nuotraukose nėra jokių asmens duomenų,
net automobilių numeriai retušuojami. Kasyra „praeivių duomenys“?
Vyraujanti suknelių spalva? O gal viskas slypi išsamioje ir taip
mėgiamoje valdininkų frazėje „ir pan.“?