Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 15:56:33
Laimis rašė:

> Tavo manymas klaidingas ir ribotas.

Jau supratau, kad teisingas manymas yra tik teismo, kuris mane „išsuko“.
Ir nelabai svarbu, kad nutartyje vienoje vietoje teigė, kad valst. nr.
nėra asmens duomenys („komentare nebuvo atskleista jokio asmens
tapatybė“), o kitoje, kad yra, nes „netiesiogiai būtų galima nustatyti
transporto priemonės *savininką*, t. y. konkretų asmenį, todėl šie
duomenys pripažintini asmens duomenimis“.
Ir koks teismo reikalas, kad ATPP surašomas ne savininkui, o
vairuotojui, kurie nebūtinai sutampa, tad ir prasikaltusio asmens
susiejimas su valst. nr. yra gana keblus.

Na, tos pasakos jog „E. K. veika nebuvo pažeistas įstatymo saugomas
gėris, kas suponuoja išvadą, kad nėra pažeidimo objekto“ jau mažiau
įdomios, nes man jos neatrodo logiškai sekančios iš ATPK normos, o yra
labiau panašios į pritempimą.

Kas gi čia per nesąmonė: „Iš byloje esančių duomenų negalima
vienareikšmiškai konstatuoti, jog asmuo, gavęs oficialų raštą iš
institucijos, privalėjo suvokti, kad šio rašto turinys yra
*konfidencialus* ir *neskelbiamas*“.
Iš kur jie ištraukė, kad išnagrinėtos bylos medžiaga yra konfidenciali
ir neskelbiama, kodėl nepanagrinėjo šio teiginio ABTĮ 12 straipsnio
kontekste, kur rašoma, kad „administracinės bylos medžiaga, išskyrus
medžiagą tų bylų, kurios buvo išnagrinėtos uždarame teismo posėdyje, yra
vieša ir su ja gali susipažinti suinteresuoti asmenys, įskaitant ir
byloje nedalyvavusius asmenis“. Kur jie čia įžvelgė konfidencialumą ir
neskelbiamumą? Iš kur ir kuo remiantis nutartyje įrašytas toks teiginys?

Gavosi, kad esu lyg ir kaltas, lyg ir nekaltas, bet bausti nereikia.
Aiškumo po tokio teismo išaiškinimo nepadaugėjo, pagarbos teismui taip pat.