Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-22 13:49:25
KEdas rašė:

> Čia jau panašu į ad hominem. Žema.

Pasižiūrėk į veidrodį, kuo laikai kitus (tuos pačius valstybės tarnautojus).
Aš tik rašiau, kad nesi vienintelis protingas (o kiti idiotai). Ne
priešingai. :-)
Jei tai tave žeidžia, tai tavo valia ir ne mano problema.

> Todėl, kad žinau rezultatą. Niekas nieko nedarys kol tai neišlys
> visiškai atviru tekstu. Prisimink IVPK reakciją, kai parodė atviras
> skyles evaldzia.lt portale.

O tu pabandyk, be išankstinio nusistatymo...

> LVAT nagrinėja civilines bylas? Kažkas naujo.

Iki LVAT atkeliauja apeliacijos. O kiek dar paskirtų baudų, pagal ATPK
sumokamos ir neskundžiama...?
(atsakymas į kvailoką pareiškimą, kad ADA nieko neveikia, tik prie
žmonių kabinėjasi). Civilinė atsakomybė yra atskiras reikalas. Jai net
pagrindas neegzistuotų, jei nebūtų ADTAĮ.