Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 13:59:30
Laimis rašė:

> Analogiškai galiu pasakyti, kad tu trukdai gyventi visuomenei, jei dėl
> kažkokio nereikšmingo auto pastatymo, dargi trukdant visuomenei
> parkuotis, kur ir kaip jai patogu, pažeidžiant KET, nuvažinėtos vejos,
> tampai pareigūnus, kurie po to tampo žmones ir po teismus...

Prasta analogija, nes aš nesu valstybės institucija, už tai algos negaunu.

> Viešas paskelbimas ar viešas bylos nagrinėjimas, kai tai daro pareigūnai
> ar teismas, turėdami _teisėtą_tikslą_ ir teisę tai daryti yra viena.
> Visai kas kita, kai tu pradedi rinkti ir skelbti savo surinktus (net ir
> viešai gautus, paskelbtus) duomenis,

Kas nusikalstamo yra išnagrinėtų bylų rinkime? Jos juk viešos!

> neturėdamas tam teisės, pažeisdamas
> įstatymą.

Čia jau tu pats sugalvojai. Tai toks pats pažeidimas, kaip laikraščių
kaupimas ir jų straipsnių citavimas.

> (nors teismas tave ir išteisino, veikiau išsuko, nes dėl tokio menko
> pažeidimo nesiryžo tavęs nubausti).

Geriau būtų neišsukinėjęs, o atlikęs savo darbą, t.y. bylą nagrinėjęs
pagal procedūras. Taip būtų atlikęs savo pareigą, o aš sumokėčiau baudą,
tačiau turėčiau pagrindą reikalauti įstatymo keitimo (ATPK, ABTĮ arba ADTAĮ)

> Teismų nutartys juk nuasmenintos, nors patys teismo sprendimai yra
> vieši. Nenori apie tai pagalvoti?

Noriu, bet įtariu, kad teismas tai padarė „dėl visa ko“, kad save
„išsukti“. Taip ir gyvename paniatkėse.