Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: ROOTS
Data: 2012-05-21 17:47:03
Nu tai man kazkaip irgi px giliai, kad mane nufotkins gatvej xxx, o gal xyzk
gatvej, o gal dar kitoj gatvej. Taip pat px jei mano masina nufotkins
kazkurioj gatvej. Visa tai neturi jokios itakos man ir mano sitiems
duomenims(yra tokia maisna ant svieto ir yra taip atrodantis zmogus ant
svieto). Taip pat px kad pamatys mano wifi namu tinkla uzdara. Ji pamatyt
gali bet kas budamas salia mano namu. Tai vat idomu kokius dar asmnes
duomenis jie gali rinkt? imanoma rinkt? As suprantu, kad viskas kas
egzistuoja yra informacija veina ar kita forma.
Nebent va tik tas atvejis, kur rase, kad kamera uzfiksuoja vaizda uz tvoros,
kurio tu nenoredamas niekam rodyt uztverei tvora.
Dabar kaip suprantu jau visa esme nebe ka jie daro, o kad nera ju atstovo
LT, kaip suprantu nera tu kam pistona istatyt kokiu nors problemu atveju.
visa informacija jie tures pas save, tik neviesins visa. Nes juk veidus
uztusuoja, masinu nr uztusuoja, cia tie tipo akivaizdus dalykai.
tai vat ir klausiau ka jie ten dar tokio slapto ir labai asmenisko gali
susirinkt?

p.s. man idomu kodel dar neisk neprotestuoja pries mokejimo, nuolaidu
korteles. Jose irgi galima dafiga naudingos informacijos rinkt ir renkama.
kas kur perka, ka perka, uz kiek perka, kur lankosi ir t.t. Juk net sms
reklamos kur ateina tai buna dzniausiai apie tai ka tu perki, o ne apie tai,
ko tu niekad neperki. Gal Lt tas dar ne taip placiai naudojama.

"T:)"  wrote in message news:jpdiu7$3p4$1@trimpas.omnitel.net...

nesu expertas toje srityje, tiesiog paskaiciau anksciau idetas nuorodas.
O ir anksciau buvau skaites del papildomu duomenu rinkimo tokio kaip wifi
prisijungimai ir pan.
Man kaip eiliniam vartotojui, gal tai ir nera labai aktualu, lygiai taip pat
kaip pvz kokius ginklus galima pardavineti, bet tikiuosi policija ta
kontroliuoja.

T:)