Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Nerijus
Data: 2012-05-22 08:01:17

> Tai, jei žiūri tik labai siaurai (ar mane kas apvogė dėl tų duomenų?
> gali ir rinkti, nieko ten nėra), tai kaip gi tu gali matyti visą vaizdą
> ir suprasti sistemą...?

	Nu tai gerbiama profesore irgi taip mane, kaip mano daugelis mano
kolegu. Pasiseda banko laptazodziu kortele ant stalo darbe, ir guli ji
ten apdulkejus metus, du. Visi kas netingi gali pasiziureti, o pietu
pertraukos metu net ir paciupineti, kopija pasidaryti.

	Paprastai tokie zhmones pareishkia: "Nu ir kas chia tokio, gi nieko ten
nera pas mane". "Nu ir kas, kad suzinos, kur jie tuos pinigus des, gi
bankas vistiek zinos kur padejo". Arba "Dar iki siol niekas
nepasinaudojo, tai man ir dzin"

	N. M.