Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 21:27:16
Laimis rašė:

> Tu gal atsipeikėk ir atidžiai skaityk kas cituojama.
> „Asmens duomenys – _bet_kuri_informacija_, _susijusi_su_fiziniu_
> _asmeniu_ duomenų subjektu, _kurio_tapatybė_yra_žinoma_ arba _gali_
> _būti_tiesiogiai_ar_netiesiogiai_nustatyta_, pasinaudojant tokiais
> duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio,
> fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio
> pobūdžio požymiai“. Galiu tik pacituoti ADTAĮ komentarą, kad praplėstum
> akiratį:

Nuo kada ADA įgaliota aiškinti ir komentuoti įstatymus? Jie čia
neviršija savo kompetencijos? :)
Direktyva nėra reglamentas, tad ji netaikoma tiesiogiai, pradžiai ją
reikia perkelti į LT teisinę erdvę.

> tam tikra forma, matyt sutikimas/pasižadėjimas neplatinti ko negalima ir
> pan.;),

Nėra ten jokio pasižadėjimo, tiesiog užsirašai raštinėje ir gauni bylą.
Kopijuoti draudžiama, tenka perrašinėti ranka, kuo garbūs teisininkai
ten ir užsiima. Matyt tradicijų laikosi :)

> tai toks raštas, kaip toks, negali būti konfidencialus.
> Belieka tik tam tikras to _rašto_turinys_, kuris gali būti
> konfidencialus, t.y. asmens duomenys.

> Matau bukumą arba perkaitimą. Ne kitaip. Tau teismas prieš nosį parašė,
> kas yra asmens duomenys (t.p. valst. nr. *yra* asmens duomenys).

Teismas ir apie konfidencialumą parašė. Ir ką, dabar tuo tikėti? O kad
skrybėlėje Piličiauskas dar ne tokių zuikių yra paruošęs, turbūt
supranti? Ką norės, tą parašys, jo nutartis juk neskundžiama.

> Matau arba bukumą arba perkaitimą. Kas tave šmeižia? Atsitrenk į kampą
> ir atsipeikėk. Aš tik svarstau, kokia būtų hipotetinė baigtis pačiame
> aukščiausiame (kompetentingiausiame) teisme.

Šmeiži tu, nes mane vadini pažeidėju. Pagal teismo nutartį aš toks nesu.

> Vėl gi, matau bukumą arba perkaitimą. Teismas kaip tik ir nustatė, kad
> ADA argumentai dėl asmens duomenų ir dėl ATPK taikymo formaliai teisingi:

Tai kodėl „išsuko“? Teismas juk veikia ne pagal paniatkes, o formaliai.
Bent aš iki šiol taip maniau.

> Tu dar sykį perskaityk nutartį.

Ką ten skaityti, kai tarp sakinių nėra loginio ryšio, o vien
deklaratyvūs teiginiai. Jau ne pirmą nutartį matau kaip teismas vengia
pasisakyti aiškiai.

> Ne.

Pabandyk kokį kartą nueiti į viešo intereso gynimo bylą (hint: Žvėryno
bendruomenė, Pavilnių regioninis parkas), nustebsi.