Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-22 15:24:29
Biški O.T. bet man kaip tik (vis dar) man iškaba reik ant namo užsidėt.
Galiu susirinkt parašus iš visų kas pasirašo (Drąsiai nors ir visą 100%,
Stiliuje "Mes žemiau pasirašiusieji sutinkame bla bla" ir sąrašas vardų
pavardžių parašų be jokių notarų) , prikabint kokį tais maždaug pagal
reikalavimus nupieštą projektą ir prašymą 5 metams leisti (iškaba maža,
nemokama kategorija). Ar nepraeina taip?