Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-06-08 21:44:03
2012.06.08 21:18, Laimis rašė:
> Bet šiaip jau, gali neabejoti, ši (atsakomybės už duomenų panaudojimą ir
> rinkimą/kaupimą) problema kyla ir ji bus sprendžiama.

Aš klausiu ką ADA *jau* nuveikė šiuo klausimu, o ne kas bus ateityje.
Google asmens duomenis renka gerokai anksčiau nei atsirado GSV, o
reakcijos kol kas nepastebiu, nors anie ir nesiregistravo pas duomenų
sergėtojus.

Šiuo atveju aš tikrai nesutikau su jokiomis sąlygomis, tačiau
*netiesioginius* duomenis apie kiekvieną asmenį Google (ir ne tik jie)
kaupia.
https://www.google.com/settings/ads/onweb

Ką darom? ;)