Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: ROOTS
Data: 2012-05-22 19:57:44
Dar karta kartoju, net tau man aiskint apie wifi.

O vat man ir idomu, ar visi zmones gatvese su mobilkom ir kompais siaip
vaiskto ar ir ka daugiau daro. O visos masinos kur vazineja po miesta ar tik
vazineja ar dar ka kita blogo daro?
beto priminsiu banko korteles, jose daug info galima rast ir ne tik info.
Tiki bankais kad jie tuo nesinaudoja, jei jie taip sako?

"Dainius"  wrote in message news:jpfnqg$43o$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu parasei, kad px, ir kad jau buvo atveju, kai sake, kad tik
fotografuoja, bet tau vis tiek px. O jei manai, kad tavo tinklas
privatus todel, kad uzsidejai slaptazodi, tai siulyciau atsinaujinti
zinias. Zinoma Jonukui is gretimos laiptines, tavo "privatus" wifi
atrodys neprieinamas, bet ne visi yra Jonukai.

Vat tik idomu, ar tiki, kad jie nieko daugiau nerinks, todel, kad jie
tik fotografuoja, ar todel, kad google pasake, kad jie tik fotografuoja?