Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-22 18:33:29
KEdas rašė:

> Pacituok tą vietą. Aš, matyt, nesupratau ką jie ten parašė.

„Teisėjų kolegija, remdamasi Įstatymo 2 straipsnio 1 dalimi, sprendžia,
jog internetiniame komentare nurodyti duomenys yra pakankami, kad
netiesiogiai būtų galima nustatyti transporto priemonės savininką, t. y.
konkretų asmenį, todėl šie duomenys pripažintini asmens duomenimis. Taip
pat, įvertinus Įstatymo 2 straipsnio 7 dalies nuostatas (duomenų
valdytojas – juridinis ar fizinis asmuo, kuris vienas arba drauge su
kitais nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones), darytina
išvada, kad E. K. disponavo asmens duomenimis ir pats nusprendė savo
turimą (gautą iš policijos) informaciją paskelbti viešai, todėl jis
atitinka duomenų valdytojo požymius. Taigi formaliai E. K. veika
atitinka objektyviuosius ATPK 21414 straipsnio 1 dalyje numatyto
pažeidimo požymius.“

> Kodėl? Norima paslėpti nusikaltėlį ar kokiu kitu tikslu negalima skelbti
> informacijos apie žmogaus įstatymų nesilaikymą?

Etikečių visam gyvenimui neklijuoja. Ir ne veltui. Net teistumas
išnyksta, o tu nori, kad būtų raganų medžioklė dėl bet kokio pažeidimo.
Gal žinai, kur yra kitaip? Pradėkim nuo tos pačios Olandijos,
Vokietijos, Prancūzijos, UK...

Kita vertus: tai jo, pedofilų klanas nori paslėpti nusikaltėlius!

> O jei tą informaciją rasčiau žiniasklaidoje ir duočiau nuorodą į
> straipsnį irgi būtų nusižengimas?

Ne. Bent jau neįsivaizduoju, kaip būtų galima apkaltinti neteisėtu
viešinimu, kai tai jau yra teisėtai paviešinta spaudoje.
Nors nesu tikras, kaip būtų traktuojama tam tikrais atvejais, jei
kompiliuotum medžiagą iš viešų straipsnių spaudoje apie tam tikrą asmenį
ir taip savotiškai persekiotum jį. Bet čia jau veikiausiai civilinėje
byloje.

> Iš kur tu tai ištraukei, kur tai parašyta? ABTĮ 12 straipsnis sako
> priešingai.

Ir kur matai prieštaravimą? Viešumas nėra absoliutus, o ribojamas,
*kontroliuojamas*. Asmens ir bylos duomenys nepasiekiami
neidentifikuotiems, kas iš esmės negalioja posėdžio metu (nes dalyvauti
ir klausytis gali visi norintys)

> Ir tau nekyla klausimų kodėl vis dar galioja šis draudimas?

Nekyla.