Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-21 18:40:07
Laimis rašė:
> Todėl visiškai pagrįsta, kad reikalaujama skaidrumo ir veikimo
> apibrėžtumo: kas renkama, kaip renkama. O šiuos principus google'as jau
> pažeidė, todėl šia prasme tikrai save diskreditavo.

Gal gali pasakyti kaip ADA trukdo piktavaliams, kurie savo
automobiliukais be jokių kamerų snifina belaidžius tinklus nedarydami
jokių pranešimų spaudai? Taip pat gal gali pasakyti nors vieną atvejį,
kai tokia google surinkta informacija buvo pasinaudota?
O kiek kartų asmens duomenys yra nutekėję iš valstybinių įstaigų ir kaip
ADA tada sureagavo, kas buvo nubaustas, kaip ištaisytos klaidos?

Man panašu, kad tavo pozicija yra „žirafa didelė, ji geriau mato“, o
mes, žemės kirminai, negalime suprasti visos sistemos, todėl nesikiškime
ir patikėkime aklai.
Ačiū dievui E.Masiulis nemiegojo ir paklausė:
http://www.diena.lt/naujienos/lietuva/e-masiulis-pra-o-perziureti-draudima-vykdyti-google-maps-street-view-427699