Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Dainius
Data: 2012-05-22 12:55:28
tai tu parasei, kad px, ir kad jau buvo atveju, kai sake, kad tik
fotografuoja, bet tau vis tiek px. O jei manai, kad tavo tinklas
privatus todel, kad uzsidejai slaptazodi, tai siulyciau atsinaujinti
zinias. Zinoma Jonukui is gretimos laiptines, tavo "privatus" wifi
atrodys neprieinamas, bet ne visi yra Jonukai.

Vat tik idomu, ar tiki, kad jie nieko daugiau nerinks, todel, kad jie
tik fotografuoja, ar todel, kad google pasake, kad jie tik fotografuoja?