Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-20 23:15:01
Tai ką išvardinai ir būtų organizavimas mano supratimu..
Beje - 10 žmonių rėkaujančių po langais argi gali būt efektyviau negu
keli-keliolika tūkstančių parašų?
Keista kad dar nieks neorganizuoja realaus mitingo, nes kai perskaičiau
naujiena, tai sunerimau beveik kaip dėl ACTA. Mano nuomone šita situacija
sulyginama su kokiais nors čiabuviais atsisakančiais skiepų, nes pagal jų
religiją - tik dievas juos gali saugot. Į tokius tik spjaut ir eit toliau
(ką google manau ir padarys iki sekančio laisvo streetviewo mašinų laiko)