Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 20:29:23
Laimis rašė:
> „Teisėjų kolegija, remdamasi Įstatymo 2 straipsnio 1 dalimi, sprendžia,
> jog internetiniame komentare nurodyti duomenys yra pakankami, kad
> netiesiogiai būtų galima nustatyti transporto priemonės savininką, t. y.
> konkretų asmenį, todėl šie duomenys pripažintini asmens duomenimis.

Dabar dar kartą perskaityk kas yra asmens duomenys. Sekant teismo logika
negalima skelbti nei asmens inicialų, nei automobilio markės ar spalvos,
nes ir pagal tai galima netiesiogiai nustatyti asmenį. Tik nesuprantu
kodėl automobilio požymiai laikomi asmens požymiais.

Taip pat nesuprantu kodėl teismas neperskaitė šio įstatymo punkto:
4. Šis įstatymas *netaikomas*, jeigu asmens duomenis tvarko fizinis
asmuo ir tik asmeniniams poreikiams, nesusijusiems su verslu ar
profesija, tenkinti.

Jis buvo paminėtas mano atsiliepimuose teismui ir ADA, tačiau nei vienas
teismas apie tai net neužsiminė.

> pat, įvertinus Įstatymo 2 straipsnio 7 dalies nuostatas (duomenų
> valdytojas – juridinis ar fizinis asmuo, kuris vienas arba drauge su
> kitais nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones), darytina
> išvada, kad E. K. disponavo asmens duomenimis ir pats nusprendė savo
> turimą (gautą iš policijos) informaciją paskelbti viešai, todėl jis
> atitinka duomenų valdytojo požymius. Taigi formaliai E. K. veika
> atitinka objektyviuosius ATPK 21414 straipsnio 1 dalyje numatyto
> pažeidimo požymius.“

Tik kad prieš tai neatsakyta ar pats įstatymas taikytinas fiziniams
asmenims.

> Etikečių visam gyvenimui neklijuoja. Ir ne veltui. Net teistumas
> išnyksta, o tu nori, kad būtų raganų medžioklė dėl bet kokio pažeidimo.
> Gal žinai, kur yra kitaip? Pradėkim nuo tos pačios Olandijos,
> Vokietijos, Prancūzijos, UK...

Po 2 dienų nuo baudos paskyrimo išnyksta pažeidimas? Kažkas naujo.
O etiketes klijuoja visam gyvenimui, teisinė atsakomybė tik priklauso
nuo to, ar teistumas yra išnykęs ar ne.

> Ne. Bent jau neįsivaizduoju, kaip būtų galima apkaltinti neteisėtu
> viešinimu, kai tai jau yra teisėtai paviešinta spaudoje.

Čia dar klausimas ar teisėtai. Teismas apie tai nepasisakė, o ADA gal
dar nesikreipė.
Spaudoje gana dažnai nurodomi ne tik inicialai, bet ir matomi
valstybiniai numeriai, veidai ir kita su asmeniu susijusi informacija.

Kad ir šita:
http://www.klase.lt/grupes/istaigos/absolventai/1541/VGTU/anketa/31867