Tema: Re: Jums nepanasu i sita
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-22 11:15:17
Aš net rusiškai nemoku ir mokėčiau dvigubai už elektrą bile tik ne iš tos
pusės būtų. Pažįstu kelis tikrus amerikonus, dar turiu kelias gimines ir
bizniauju su keliais amerikos lietuviais. Būtent jie man sudarė įspūdį, kad
kiekvienam curb'e rastum bent vieną kuris giliai tiki, kad niekas į menulį
neskrido ir kad lėktuvai leidžia chemtrailus ir kitom nesamonėm, kurios
neturi jokios logiškos naudos nei vienai pusei.