Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 13:25:18
Laimis rašė:
> Nėra visi tokie idiotai aplinkui, o tu vienas protingas, kuris čia visus
> tuoj ant ausų sustatys.

Čia jau panašu į ad hominem. Žema.

> Konkrečiu atveju sprendimas atrodo gana drastiškas, bet mes daug ko
> nežinome.

Nežinojimas dorybė, žirafos geriau mato, etc?
Tau, reikia manyti, ir dėl VAE reikalingumo nei vieno klausimo nekyla,
nes yra geriau išmanančių?
Dažnai tenka dalyvauti pasitarimuose ir matyti, kaip milijoniniai
projektai svarstomi ir diskutuojama apie milijonines investicijas,
daromi pasiūlymai ką nors pakeisti net nesuvokiant apie kurią konkrečiai
vietą šnekama, nes ant stalo žemėlapis aukštyn kojomis padėtas. Po
pastabos pasigirsta „a, tai čia šita gatvė, ok, tada darykime kitaip“.
Aš nebeturiu iliuzijų, kad Lietuvoje sprendimai priimami profesionalų ir
jie yra optimaliausi.
Apie 9 Elektrėnų bloką dar negirdėjai ar manai, kad ir ten viskas OK?
http://www.lzinios.lt/Tyrimas/Siluma-i-ezera-milijonai-i-nauja-katiline

> Tai ko tyli šiuo atveju, jei matai problemą? Darbdavys nupagirs?

Todėl, kad žinau rezultatą. Niekas nieko nedarys kol tai neišlys
visiškai atviru tekstu. Prisimink IVPK reakciją, kai parodė atviras
skyles evaldzia.lt portale.

> Atsirink LVAT teismų sprendimus per metus ir nustebsi jų gausa.

LVAT nagrinėja civilines bylas? Kažkas naujo.