Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 20:40:16
ROOTS rašė:
> Todel ir rakinu, nes zinau kad atsirastu kas noretu pasidarbuot mano
> namuose. Bet taip pat suprantu, kad net uzrakinus atsiras tokiu, kuriem
> vsitiek ateis ir pasidarbuos. Todel yra apsauga. Bet ir tai suprantu,
> kad atsirastu ir tokiu, kurie susitvarkytu ir su signalizacija.
>
> Tai manau isteigs ir dirbs toliau.

Jiems net steigti nieko nereikia, nes Google tikrai turi atstovybę ES.
Tačiau norėčiau, kad su ADA pasibylinėtų, nes advokatai taip pat kaip ir
aš abejoja, kad jiems su ADA apskritai verta bendrauti, nes asmens
duomenų su GSW jie nerenka.

Kažin ar ADA nežada uždrausti Gmail, Google, Google+, Facebook, nes ten
tikrai daugiau asmens duomenų vaikšto, o anie, pasirodo, net nėra
užsiregistravę ADA kaip duomenų valdytojai, nes neregistruoti Lietuvoje.
Argi ne komedija?