Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-22 20:02:18
Laimis rašė:
> [...]
> O konkrečiu atveju valst. nr. yra pakankami duomenys ne tik savininkui,
> bet ir konkrečiam asmeniui nustatyti (pakanka jau to, kad atpažintų
> bendradarbiai, kaimynai, šeimos nariai):
> „Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu –
> duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar
> netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens
> kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio,
> psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.“

Tu gal bent truputį skaityk ką rašai! Automobilio valstybinio numerio
duomenis priskiri kuriam ASMENS požymiui: fiziniam, fiziologiniam,
psichologiniam, ekonominiam, kultūriniam ar socialiniam? Sąrašas juk
baigtinis, tad nepradėk jo plėsti, t.y. neviršyk ADA kompetencijos.

Apie LVAT nutartį savo nuomonę aš jau išsakiau, tu ja irgi nesi
sužavėtas, tad kam tęsti?

> Medžiaga tikrąja to žodžio prasme nėra konfidenciali,

Tu tai išskaitei nutartyje ar pats sukūrei? Aš matau, kad turėjau
suvokti, kad RAŠTO TURINYS negali būti skelbiamas, nes jis
„konfidencialus ir neskelbiamas“.
Neatsakei į klausimą.

> bet asmens
> duomenys joje yra tiesiog neskelbtini.

Jie ir nepaskelbti, pažiūrėk kas yra asmens duomenys pagal ADTAĮ.

> „Norėdamas susipažinti su išnagrinėtos bylos medžiaga, asmuo pateikia
> nustatytos formos prašymą, jame nurodo savo vardą, pavardę, gyvenamąją
> vietą ir asmens kodą. Susipažinimo su išnagrinėtos bylos medžiaga tvarką
> nustato teisingumo ministras ir Lietuvos vyriausiasis archyvaras.“
>
> Tokiu būdu išlaikoma asmens duomenų kontrolė ir viešumo, bei duomenų
> apsaugos balansas.

Vėl kuri. Prašymas reikalingas jei nori susipažinti su VISA bylos
medžiaga. Nutarimas skelbiamas viešai be jokių prašymų, tokia ir yra jo
esmė.

> Tai ko tu tikėjaisi? ADA skundo patenkinimo? Nes iš tikrųjų, tai
> nematau, kodėl tu galėtum būti patenkintas ir aukščiausiojo teismo
> sprendimu, nes motyvai ir argumentai dėl (tavo) pažeidimo esmės,
> disponuojant asmens duomenimis, veikiausiai nepasikeistų.

Skaityk nutartį. Pažeidimo aš nepadariau, tad nešmeižk.

> Triuškinantis išteisinimas, „atsikabinkit nuo žmogaus, ir nesikabinėkit,
> nekišdami čia tos duomenų apsaugos“, VARGIAI įmanomas, nes ADA
> argumentai tikrai pagrįsti.

Jie net nenagrinėti. Negi tu nematai, kad logikos nutarime nedaug,
teiginiai niekuo nepagrįsti, argumentų praktiškai nėra.

> Ar tu tiesiog norėjai kompetentingo ir tiesmuko atsakymo, kad tu tikrai
> pažeidei įstatymą?

Norėjau kompetentingo argumentuoto atsakymo ir išaiškinimo KODĖL
automobilio valstybinis numeris laikytinas asmens duomenimis.
Taip pat tikėjausi atsakymo į visus mano pateiktus teiginius, kodėl man
ADTAĮ apskritai neturėtų būti taikomas. Ten buvo bent 5 punktai.

> O dėl pagarbos teismui, tai kažkodėl man atrodo, kad už nepalankų
> nuosprendį tu jį dar mažiau gerbtum...

Tikėtina. O šiaip įdomu – tu pats kaip su teismais esi susidūręs, ar esi
dalyvavęs posėdžiuose, bylinėjęsis, etc.