Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-21 18:56:58
LT atveju pilnai sutinku, kad greiciausiai ADA veikla apsiriboja tik tais kurie patys prisiduoda, arba kas nors paraso skunda. Tikiu, kad prevencijos mazai pries tuos kurie tyliai renka ir neasifisuoja.
O ir google atveju, bent jau is skaityto straispnio susidariau nuomone, kad neleido ne del to, kad kazka renka, bet tik delto, kad neturi atstovybes, t.y. is esmes nepristate pazymos, kad google yra google, nes tokios pazymos reiklauja istatymas ar ADA sukurtos taisykles :)

Panasiai kaip su tabako-alkoholio kontroles tarnyba, kiek viesai islenda tiek kazkokie marazmai arba gincitini atvejai. O ka ji daugiau veikia - nulis ziniu ir visuomenes informavimo.

T:)