Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: Nerijus
Data: 2012-05-24 17:26:20
On 2012-05-22 19:57, ROOTS wrote:
> Dar karta kartoju, net tau man aiskint apie wifi.
>
> O vat man ir idomu, ar visi zmones gatvese su mobilkom ir kompais siaip
> vaiskto ar ir ka daugiau daro. O visos masinos kur vazineja po miesta ar
> tik vazineja ar dar ka kita blogo daro?
> beto priminsiu banko korteles, jose daug info galima rast ir ne tik
> info. Tiki bankais kad jie tuo nesinaudoja, jei jie taip sako?

	Ash netikiu. Ir kortele bilekur bilekaip nesishvaistau. Yra bankomatas,
gryni pinigai. Ir tai visishkai naturalu, kad kai kur kortele
"nepageidautina".

	N. M.

	P. S. Uzhtenka pasikalbeti su grupiokais, kurie bankelij dirba ir
tychiojasi vieni ish kitu del turimu pinigu ir pan. dalyku. Gi adminai
"viska mato". :-)
	Nu gal dabar taip jau nera, bet ankschiau tai tikrai buvo, dar kai
Vylniaus Bankas buvo.