Tema: Re: Lietuvos asmens duomenų sargai neišdavė leidimo vykdyti „Google Maps Street View“ projektą
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-21 17:19:51
nesu expertas toje srityje, tiesiog paskaiciau anksciau idetas nuorodas.
O ir anksciau buvau skaites del papildomu duomenu rinkimo tokio kaip wifi prisijungimai ir pan.
Man kaip eiliniam vartotojui, gal tai ir nera labai aktualu, lygiai taip pat kaip pvz kokius ginklus galima pardavineti, bet tikiuosi policija ta kontroliuoja.

T:)