Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-15 15:04:26
teoretikai ir praktikai:) va kur skirtumas..:)  pakanka viena karta pakliut 
i avarine situacija.. ir pajunti laiko realitivumo teorija:))) ir kad 
stabdai su stabdziais, o ne su begiais.. :)) o paistalai, kad ant 90km/h 
kisa antra begi ir taip taupo.. ar gerina sukibima, atrodo keisti..

"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
news:j4rcdm$65l$1@trimpas.omnitel.net...
> ...dar ir peizažas pro langą greitai bėga.
> paskaičius tai atrodo, jog dauguma arba humanitarai šulioj buvo arba per 
> fizikos pamokas miegojo.
>
>
> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
> news:j4poc3$46j$1@trimpas.omnitel.net...
>> faktas, kad ir jausmas kitoks.. kad nestoja.. nes kliutis tai greit 
>> arteja..
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4po8s$40d$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nežinau, reikia googlint, skaityt. Jei turėsiu ūpo, vakare pasiknisiu.
>>> Pabandyk pats pastabdyt nuo 150 km/h stabdis-dugnas, pajausi, kad 
>>> stabdžių efektyvumas toli gražu nebetoks, kaip stabdant kad ir nuo 90 
>>> km/h.
>>>
>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>> news:j4pnvh$3fi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kai reikia blokuoti ratus.. tai ir spaudi stabdi atatinkamai prie 
>>>> atatinkamo greicio.. nors.. kita vertus kai reikia sustot.. spaudi 
>>>> vienodai stipriai..
>>>> o del tu 10%.. yra kas nors suskaiciaves?
>>>>
>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:j4pnmm$326$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va 
>>>>> jei tos stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie 
>>>>> 40 km/h, tai prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka 
>>>>> ratams blokuoti, ir jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu 
>>>>> (kad ir +10% nuo suminės stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo 
>>>>> kelią - greičiau sustabdysim iki tokio greičio, kai užtenka vien tik 
>>>>> stabdžių kad maximaliai efektyviai sustabdyt.
>>>>>
>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>>> news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad 
>>>>>> kaladeles ir kuras tauposi sutinku..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>>> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu 
>>>>>>> diskai ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau 
>>>>>>> kaista ir dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma...
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> ką reiškia efektyviau?
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote:
>>>>>>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu 
>>>>>>>>> ~1-1.5k
>>>>>>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant 
>>>>>>>>> masina
>>>>>>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote:
>>>>>>>>>> kilo gincas.
>>>>>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ 
>>>>>>>>>> visokiu
>>>>>>>>>> keistu variantu.
>>>>>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus 
>>>>>>>>>> sankabos.
>>>>>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti 
>>>>>>>>>> stabdi,
>>>>>>>>>> tada
>>>>>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara.
>>>>>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina 
>>>>>>>>>> sustoja,
>>>>>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta 
>>>>>>>>>> laika
>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>> sudegti sankaba.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>