Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 22:51:27
Va būtent, kad neniekinis stabdymas varikliu, kai tu jau nuspaudęs stabdžio 
pedalą. Pradedi stabdyt nuo kokių 150 km/h - dešinė koja spaudžia stabdį, 
kairė - paspaudžia sankabą, įmeti 3 bėgį, atleidi sankaba. variklis stabdo 
iki kokių 90 km/h 3 pavara, tada vėl spaudi sankabą, jungi 2 bėgį ir stabdai 
toliau. Jungt dar į 1 bėgį jau nėra prasmės. Prasmė yra pačioj stabdymo 
pradžioj padėt stabdžiams varikliu.
P.S. greičius reikia pasirinkt pagal savo variklio/greičių dėžės 
kombinaciją.

"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip 
> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. nebesigilinant i 
> tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli koja nuo gazo.. variklis 
> stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. 
> poto kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, 
> kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>
>
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos 
>> tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, nes 
>> viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va 
>> būtent pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš 
>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau 
>> stabdyt.
>>
>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>
>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka
>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, bet ir
>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, todėl
>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas
>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet tai
>>>>> elementari fizika...
>>>
>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur 
>>> bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto 
>>> stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu.
>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as vien 
>>> stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos.
>>>
>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>
>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>
>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita dalyka
>>>>>> ir kaip...
>>>>>>
>>>>
>>>
>