Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: FX
Data: 2011-09-13 19:23:08
Tiesiog kartais visiems reiktu y kokia aikshtele nuvazhiuoti susipazhinti su
mashinos galimybemis ir poelgio ypatumais esant tam tikroms oro salygoms ir
butu daug daug ramiau visiems :)

FX

"Pi."  wrote in message news:j4nv7o$6ee$1@trimpas.omnitel.net...

sakyciau reikia vazinet saugiai..  o toliau priklauso nuo sugebejimu...
vienas vaziuoja saugiau 200km.h saugiai.. kitas prie 50km/h stabdydamas
varikliu nesustos..