Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: MindX
Data: 2011-09-14 13:05:02
Atleidi gazą, tada priekinė ašis stabdo varikliu, svoris persimeta į priekį,
sukibimas padidėja, mašina nebeslysta. Aš dar kaire koja pastabdyčiau labai
švelniai, kad lengvai pabėgtų galas, bet čia reikia įgūdžių, todėl
nerekomenduoju. Ir dar viską gali sugadinti abs'as.

"Jonas"  wrote in message news:j4poge$4e2$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip su fwd su gazu ant sniego/ledo susigrazint pabegusia priekine asi? Ta
prasme atleki sukt I kaire, suki,  masina pradzioj lyg sukasi, o poto
nenumaldomai ima slyst link desinio bordiuro?
As asmeniskai isminu sankaba, kad duot ratam laivai suktis, nes kukliom
fizikos ziniom, kai ratam nereikia stabdyti/greiteti, tada jei turi
diziausia sonini sukibima. Bet gal yra teisingesniu budu?

"MindX"  wrote in message news:j4nq07$in$1@trimpas.omnitel.net...

Jei reziumuojant - ant sauso asfalto stabdyt tiesiai varikliu tik dėl kuro
ekonomijos.  Saugumui įtaka nedidelė (na nebent auto be ABS). Esant slidžiam
keliui - siūlyčiau iš viso laisvą naudoti tik sustojus, niekad negali
žinoti, kada staigiai prireiks gazo sugražinti "pabėgusią" kurią nors ašį. O
važiuodamas laisvu - gazo po koja neturi.

"Pi."  wrote in message news:j4npm4$vti$1@trimpas.omnitel.net...

:)
tai reziumuot gali?
stabdyti varikliu ir stabdziu pedalu - padidinam sukibima ir sumazinam
stabdymo kelia, nei kad stabdydami tik stabdziais?
pergazavimai suprantu stabdymo efektyvumui neturi itakos?