Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: MindX
Data: 2011-09-14 16:20:03
Pasikartosiu, apie stabdymo kelio sumažėjimą neminėjau nei žodžio. Aš 
pagrindžiau iš kur gavau 10 ag, o tavo "oj, nepajaučiau" skamba kur kas 
skysčiau.
Viską kitką taikyk ne man


"Pi."  wrote in message news:j4q7cm$rde$1@trimpas.omnitel.net...

ok, 10ag, tai 10 ag.. beja as irgi isreiskiau skaiciais - 0. dar turi
argumentu?
bet gincas ne apie tai buvo.. o apie tai, nafik reikia stabdyt varikliu
artejant prie sviesoforo.. ir kokie buvo atsakymai.. padidina sukibima..
sumazina stabdymo kelia.. toliau prasidejo isvedziojimai.. kad taip.. nes ne
taip kaista stabdziai ir to pasekoje, kai paspaudi stabdi greiciau sustoja..
dar buvo apie svorio centro "persistumima" ant priekio ir taip stabdo
labiau.. tiesa su galu varomomis ar awd tas nebetinka.. nes nu.. galas
palengveja.. ir del to nukelus koja nuo gazo ratai blokuojasi..
o ir manes neitikinsi, nepateikes irodymu, kad nuspaudus stabdi su ijungta
pavara greiciau sustosi nei su laisva pavara ir stabdziu..  del mm ir
sekundes tukstantuju  daliu nesigincysim..


"MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
news:j4q6g8$puf$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai va, kai galėsi skaičiais išreikšti, tada galėsi sakyti kad 0. Aš tau 
> jau pateikiau vieną skaičių - 10 ag. Kad jėga ne 0 įsitikink bandydamas 
> stumti mašiną su įjungtu 1/2 bėgiu.
>
>
> "Pi."  wrote in message news:j4q5dm$o78$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ar tu skaitai ka rasau..?
> gal ir nedingsta niekur.. taciau ji yra salyginai labai maza ir artima 0.
> skaiciais negaliu isreiksti, jei gali pasidalink.. tiek kiek pats 
> bandziausi
> siandien.. nepajutau praktiskai jokio skirtumo stabdydamas su/be variklio
> pagalbos..
> o kad variklis stabdo, nieks nesigincija.. ir nuo kalno vaziuojant ir
> slidziam kely toks stabdymo budas naudojamas.. gal net ralyje ar f1
> lenktynese nadojami tokie stabdymo budai.. kur kiekviena tukstantoji
> sekundes yra svarbi.. bet cia rasantiems tos tukstantosios =0..
> kazkas pasake plauko ir sriubos istorija.. kei sriuboje du plaukai -DAUG.. 
> o
> kai ant galvos du plaukai- plika galva:)
> taip ir cia..
>
> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
> news:j4q4rt$nc5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. "variklio 
>> stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, nuspaudus 
>> stabdžių pedalą ?
>>
>>
>>
>>> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei prie 
>>> to, kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti pavaras. Taip 
>>> kad
>>
>> yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok,  ir kad
>> neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau nauda 
>> to
>> kame? paskaityk dar karta ka tau raso?
>>
>>> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie 
>>> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo santykį 
>>> tarp ašių, ir tt.
>>
>> pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik
>> vienas supranti..?:)
>>
>>
>>>
>>>
>>> "Pi."  wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. 
>>> variklis
>>> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del
>>> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai 
>>> ratus
>>> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk 
>>> stabdzius..
>>> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir
>>> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis 
>>> salygomis
>>> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei tu, 
>>> nei
>>> as to nepajusime..
>>>
>>>
>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja 
>>>> stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, bet 
>>>> jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio nuostoliai 
>>>> skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti per pusę ir 
>>>> sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu.
>>>>
>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos 
>>>> naudoji,
>>>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir
>>>> nesumazina stabdymo kelio..
>>>>
>>>>
>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant 
>>>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> tfu.. siulei ant 90..  visi kiti zodziai lieka tie patys..
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
>>>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>o atbulini jei ikisciau?
>>>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso asfalto 
>>>>>> gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju ar tai butu 
>>>>>> saugus stabdymas:)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave 
>>>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius.
>>>>>>>
>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> tai skaityk dar syki...
>>>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>> nuspades
>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.."
>>>>>>>
>>>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja 
>>>>>>> nuo gazo..
>>>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 
>>>>>>> begi.. nu
>>>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats..
>>>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. 
>>>>>>> nepavyko
>>>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip pat...
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką 
>>>>>>>> jauti. prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme kistti 
>>>>>>>> nuo 5
>>>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti?  o kad imanoma, tai as zinau.. ir 
>>>>>>>> kartais pats
>>>>>>>> taip darau..
>>>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su 
>>>>>>>> keliu-trumpeja
>>>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas..
>>>>>>>>
>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau 
>>>>>>>>> daviau linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O 
>>>>>>>>> ar tu nuo 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu į 
>>>>>>>>> posūkį įvažiuot, nebedidelis skirtumas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme?
>>>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. 
>>>>>>>>> sankaba ir
>>>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu begiu=didesniu 
>>>>>>>>> greiciu..
>>>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai jis 
>>>>>>>>> stabdo
>>>>>>>>> stabdziais..
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo 
>>>>>>>>>> ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : 
>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes..
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest 
>>>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk 
>>>>>>>>>>> ka pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko 
>>>>>>>>>>> nepasikeite...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir 
>>>>>>>>>>>> taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. 
>>>>>>>>>>>> nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur 
>>>>>>>>>>>> nukeli koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol paspaudi 
>>>>>>>>>>>> stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto kai nuspaudi 
>>>>>>>>>>>> stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, kad 
>>>>>>>>>>>> neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% 
>>>>>>>>>>>>> apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo 
>>>>>>>>>>>>> automobilio komponuotės, nes viso automobilio svorio centras 
>>>>>>>>>>>>> stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo 
>>>>>>>>>>>>> pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar 
>>>>>>>>>>>>> labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau 
>>>>>>>>>>>>> stabdyt.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos 
>>>>>>>>>>>>>>>> tenka
>>>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik 
>>>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir
>>>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į 
>>>>>>>>>>>>>>>> asfaltą, todėl
>>>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl 
>>>>>>>>>>>>>>>> galimas
>>>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. 
>>>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai
>>>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika...
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias 
>>>>>>>>>>>>>> bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad 
>>>>>>>>>>>>>> tavo auto stabdziai per silpni, ir tu jiems padede 
>>>>>>>>>>>>>> stabdydamas varikliu.
>>>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais 
>>>>>>>>>>>>>> o as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia 
>>>>>>>>>>>>>>>>> sita dalyka
>>>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>