Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 22:15:38
Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos 
tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, nes 
viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent 
pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar 
labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau stabdyt.

"CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka
>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, bet ir
>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, todėl
>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas
>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet tai
>>> elementari fizika...
>
> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur bile 
> daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per 
> silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu.
> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as vien 
> stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos.
>
> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>
>>>
>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>
>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>
>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>
>>>>
>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita dalyka
>>>> ir kaip...
>>>>
>>
>