Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: FX
Data: 2011-09-14 13:40:33
Man rodos tu tiesiog neskiri sporto nuo kasdieninio vazhiavimo. Ash su
tokiais keliu ereliais net neturiu noro diskutuoti.

FX

"MindX"  wrote in message news:j4pv38$eek$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvenu mieste ir dažnai išlekiu ant žvyro, žiemą ledo/sniego ir mieste
užtenka. Mieste vasarą kaip ir sakiau px, nebent per lietų nuo sankryžos
kažką aplenkt reikia, jei prieky kliūtis.

"FX"  wrote in message news:j4pt51$bfv$1@trimpas.omnitel.net...

O tu ka gyveni mieste ir vazhineji trasose kurios nedengtos asfaltu???

FX

"MindX"  wrote in message news:j4pstm$b4l$1@trimpas.omnitel.net...

Priekiniai - mieste/trasoj cingu lingu, galiniai ant asfalto, 4x4- žvyras,
sniegas ledas. Daba gerai?

"FX"  wrote in message news:j4pmq1$1me$1@trimpas.omnitel.net...

Priekiniai ratai vairavimui, galiniai varomieji taip kaip parashyta
biblijoje... kokiu chia chiudu prisigalvojot su tais priekiniais ir 4x4
varomaisiais ir tie ir tie sugalvoti taupumo ir pravazhumo sumetimais apie
normalu vairavima ten net nebuvo galvojama :)

FX

"MindX"  wrote in message news:j4o485$c0e$1@trimpas.omnitel.net...

_Truputį_  atleidus, iki tol kol ratų sukimasis vėl sutampa su greičiu. Iki
galo atleidus/stabdant jau pasikeitęs svorio balansas įtakoja tolimesnį
oversteerą. Vėlgi, ne visada, priklausomai nuo dangos slidumo.

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:j4o36s$ali$1@trimpas.omnitel.net...

As tai visada galvojau, kad su rwd atleidus gaza gryzta sukibimas.