Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 11:50:48
prie ko cia iskart ar ne iskart..
kali per stabdzius kai reikia.. ir poto daryk ka nori.. mink sankaba ar
nemynk.. efektas nulis.. nu kol neuzgesta motoras, jei neismynei sankabos..
kai vaziuoji su srautu ir reikia pristabdyt.. tai aisku nuimi koja nuo gazo
ir prisistabdai.. leidziantis nuo kalniuko , jei reikia stabilizuot greiti..
atleidi koja nuo gazo..
ant slidzio dangos vel atatinkamai elgies.. tiksliau vengi staigiu judesiu,
tiek kojomis tiek vairu..