Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-14 08:35:56
:D jei calibra ne su F-1 stabdžiais tai jei kas ir čiuožė satabdant nuo 150km/h tai vienas ratas koks :D

kas ten pas jus per auto kad tik stabdį palietus prie bet kokio geraičio ratai blokuojasi? Aš tai manu reik mažiau čia rašinėt o daugiau pabandyt realiai. kaži koks jausmas kai stabdai ant laisvos pavaros o tuo metu reikia atleist stabdį ir pasukt truputį?
aišku abs padės jei yra, o jei ne...