Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: FX
Data: 2011-09-14 20:03:54
Ash tau siulau jy uzhsiblokuoti, kad jo praneshimu nerodytu forumiuke. 
Ramiau bus 100 kartu.

FX

"Pi."  wrote in message news:j4qjv2$b70$1@trimpas.omnitel.net...

lai vaidina ka nori.. tikiuosi nesusikirs musu keliai:))

"FX" <someone@microsoft.com> wrote in message
news:j4qe2h$4v5$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai chia maksimalus AG kiekis kiek teko MindX'ui vairuoti, tu nesiparink. 
> Jis chia vaidina kazhkoky gatviu sportininka keliu erely, o realiai turbut 
> yra keliu gaidelis net nezhinantis kaip reikia kontrinti ir posukius 
> ishimineti...
>
> FX
>
> "Pi."  wrote in message news:j4qci6$33r$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ne skysciau nei tavo paistalai ir kazko dalinimai is kazko (procentus
> perpuse ir gauna 10ag:))
> tiek to..  as jau baigiu:)
> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
> news:j4q9m3$uk4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pasikartosiu, apie stabdymo kelio sumažėjimą neminėjau nei žodžio. Aš 
>> pagrindžiau iš kur gavau 10 ag, o tavo "oj, nepajaučiau" skamba kur kas 
>> skysčiau.
>> Viską kitką taikyk ne man
>>
>>
>> "Pi."  wrote in message news:j4q7cm$rde$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> ok, 10ag, tai 10 ag.. beja as irgi isreiskiau skaiciais - 0. dar turi
>> argumentu?
>> bet gincas ne apie tai buvo.. o apie tai, nafik reikia stabdyt varikliu
>> artejant prie sviesoforo.. ir kokie buvo atsakymai.. padidina sukibima..
>> sumazina stabdymo kelia.. toliau prasidejo isvedziojimai.. kad taip.. nes 
>> ne
>> taip kaista stabdziai ir to pasekoje, kai paspaudi stabdi greiciau 
>> sustoja..
>> dar buvo apie svorio centro "persistumima" ant priekio ir taip stabdo
>> labiau.. tiesa su galu varomomis ar awd tas nebetinka.. nes nu.. galas
>> palengveja.. ir del to nukelus koja nuo gazo ratai blokuojasi..
>> o ir manes neitikinsi, nepateikes irodymu, kad nuspaudus stabdi su 
>> ijungta
>> pavara greiciau sustosi nei su laisva pavara ir stabdziu..  del mm ir
>> sekundes tukstantuju  daliu nesigincysim..
>>
>>
>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>> news:j4q6g8$puf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai va, kai galėsi skaičiais išreikšti, tada galėsi sakyti kad 0. Aš tau 
>>> jau pateikiau vieną skaičių - 10 ag. Kad jėga ne 0 įsitikink bandydamas 
>>> stumti mašiną su įjungtu 1/2 bėgiu.
>>>
>>>
>>> "Pi."  wrote in message news:j4q5dm$o78$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> ar tu skaitai ka rasau..?
>>> gal ir nedingsta niekur.. taciau ji yra salyginai labai maza ir artima 
>>> 0.
>>> skaiciais negaliu isreiksti, jei gali pasidalink.. tiek kiek pats 
>>> bandziausi
>>> siandien.. nepajutau praktiskai jokio skirtumo stabdydamas su/be 
>>> variklio
>>> pagalbos..
>>> o kad variklis stabdo, nieks nesigincija.. ir nuo kalno vaziuojant ir
>>> slidziam kely toks stabdymo budas naudojamas.. gal net ralyje ar f1
>>> lenktynese nadojami tokie stabdymo budai.. kur kiekviena tukstantoji
>>> sekundes yra svarbi.. bet cia rasantiems tos tukstantosios =0..
>>> kazkas pasake plauko ir sriubos istorija.. kei sriuboje du 
>>> plaukai -DAUG.. o
>>> kai ant galvos du plaukai- plika galva:)
>>> taip ir cia..
>>>
>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>> news:j4q4rt$nc5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. 
>>>> "variklio stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, 
>>>> nuspaudus stabdžių pedalą ?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei prie 
>>>>> to, kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti pavaras. 
>>>>> Taip kad
>>>>
>>>> yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok,  ir kad
>>>> neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau 
>>>> nauda to
>>>> kame? paskaityk dar karta ka tau raso?
>>>>
>>>>> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie 
>>>>> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo 
>>>>> santykį tarp ašių, ir tt.
>>>>
>>>> pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik
>>>> vienas supranti..?:)
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. 
>>>>> variklis
>>>>> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del
>>>>> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai 
>>>>> ratus
>>>>> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk 
>>>>> stabdzius..
>>>>> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir
>>>>> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis 
>>>>> salygomis
>>>>> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei tu, 
>>>>> nei
>>>>> as to nepajusime..
>>>>>
>>>>>
>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja 
>>>>>> stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, bet 
>>>>>> jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio nuostoliai 
>>>>>> skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti per pusę ir 
>>>>>> sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu.
>>>>>>
>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos 
>>>>>> naudoji,
>>>>>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir
>>>>>> nesumazina stabdymo kelio..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant 
>>>>>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> tfu.. siulei ant 90..  visi kiti zodziai lieka tie patys..
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
>>>>>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>o atbulini jei ikisciau?
>>>>>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso 
>>>>>>>> asfalto gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju 
>>>>>>>> ar tai butu saugus stabdymas:)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave 
>>>>>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> tai skaityk dar syki...
>>>>>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.."
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja 
>>>>>>>>> nuo gazo..
>>>>>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 
>>>>>>>>> begi.. nu
>>>>>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats..
>>>>>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. 
>>>>>>>>> nepavyko
>>>>>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip 
>>>>>>>>> pat...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką 
>>>>>>>>>> jauti. prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme 
>>>>>>>>>> kistti nuo 5
>>>>>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti?  o kad imanoma, tai as zinau.. ir 
>>>>>>>>>> kartais pats
>>>>>>>>>> taip darau..
>>>>>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su 
>>>>>>>>>> keliu-trumpeja
>>>>>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas..
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau 
>>>>>>>>>>> daviau linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O 
>>>>>>>>>>> ar tu nuo 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu 
>>>>>>>>>>> į posūkį įvažiuot, nebedidelis skirtumas.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme?
>>>>>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. 
>>>>>>>>>>> sankaba ir
>>>>>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu 
>>>>>>>>>>> begiu=didesniu greiciu..
>>>>>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai 
>>>>>>>>>>> jis stabdo
>>>>>>>>>>> stabdziais..
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo 
>>>>>>>>>>>> ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : 
>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes..
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest 
>>>>>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia 
>>>>>>>>>>>>> parasyk ka pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar 
>>>>>>>>>>>>> nieko nepasikeite...
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir 
>>>>>>>>>>>>>> taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. 
>>>>>>>>>>>>>> nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur 
>>>>>>>>>>>>>> nukeli koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol paspaudi 
>>>>>>>>>>>>>> stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto kai nuspaudi 
>>>>>>>>>>>>>> stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, kad 
>>>>>>>>>>>>>> neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 
>>>>>>>>>>>>>>> 70% apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo 
>>>>>>>>>>>>>>> automobilio komponuotės, nes viso automobilio svorio centras 
>>>>>>>>>>>>>>> stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo 
>>>>>>>>>>>>>>> pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar 
>>>>>>>>>>>>>>> labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau 
>>>>>>>>>>>>>>> stabdyt.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> tenka
>>>>>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir
>>>>>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> asfaltą, todėl
>>>>>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> galimas
>>>>>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai
>>>>>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika...
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas 
>>>>>>>>>>>>>>>> bilekokias bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos 
>>>>>>>>>>>>>>>> reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per silpni, ir tu 
>>>>>>>>>>>>>>>> jiems padede stabdydamas varikliu.
>>>>>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir 
>>>>>>>>>>>>>>>> stabdziais o as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau 
>>>>>>>>>>>>>>>> sustos.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> sita dalyka
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>