Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: E.D.
Data: 2011-09-13 15:32:27
Pritariu.
Beje, naujesniuose automobiliuose, vaziuojant su ijungta pavara ir
atleidus gaza, pilnai nutraukiamas degalu padavimas (tai galioja
praktiskai visiems dyzeliams su tiesioginiu kuro ipurskimu ir daugumai
benzininiu su ipurskimu). Nedidele, bet ekonomija. Ypatinga jei tenka
leistis nuo ilgos nuokalnes.
Aisku, yra ir kita puse - stabdant varikliu padideja apkrova variklio ir
greiciu dezes pagalvems.