Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-09-13 22:57:44
mdaa, -30 tikrai pakenkė...


"CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oc0f$lqc$1@trimpas.omnitel.net...
> On 09/13/2011 10:36 PM, Doxlas wrote:
>> Paprastas argumentas - prie stabdžių stabdymo momento prisideda ir
>> variklio stabdymo momentas. Gi stabdant net ir įsirėžus į stabdžių
>> pedalą, maximalus stabdymo momentas (kad pradėtų ABS veikt)
>> nepasiekiamas iškart. Pabandyk pastabdyt nuo kokių 150 km/h prieš
>> posūkį, įveikiamą 60 km/h, pajausi. Stabdant nuo didesnio greičio kad ir
>> 10% papildomo stabdymo momento labai padeda. Tas pats ir žiemą
>> mažesniais greičiais - svarbu nuo pat stabdymo pradžios maximalizuot
>> stabdymo momentą.
>
> jei trumpai, tai nusisneki totaliai. kadangi geras vakaras ir nuotaika tai 
> galiu paaiskint kodel.
> pirmiausia tai tau atsakymas klausimu - ekstremalioj situacijoj, kai 
> reikia sustot kuo greiciau, ka darai? pastabdai varikliu ir tik poto kali 
> per stabdzius? ar is karto per stabdzius? garantuoju kad varikliu stabdai 
> tik tiek kiek trunka koja perkelt nuo gazo ant stabdziu. nelinkiu tokios 
> realios situacijos, bet jei pasitaikys - pabandyk pastebet, kad numynei 
> sankaba su stabdziais vienu metu. arba uzgesai.
> tam ir sugalvotas stabdziu stiprintuvas ir ABS jam i pora, kad pilnai 
> isnaudot ir kontruoliuot stabdymo jega, kuria potenciai turi automobilio 
> stabdziu sistema ir kuri yra daugiau nei pakankama uzblokuot ratus.
> apie ziema ir leda, tai as visiskai nustebes? ka tu nori cia 
> maksimalizuoti?:) rimtai galvoji, kad ziema stabdoma varikliu tam, kad 
> *padidinti* stabdymo jega? t.y. padeti diskam ir trinkelem?:) isradinga, 
> vienok...
>