Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 23:34:54
> o nenaudojant 'stabdymo varikliu'?

Neturiu duomenų. Man įdomu tamstos automobilio stabdymo kelias, jei jis nuo
60 km/h stabdant variklį gesina.
Aš tiesiog "pakimbu" ant saugos diržų, nereikia įsitvert niekur. Be jų
neįsivaizduoju kaip galima stabdyt ir valdyt automobilį, net ir
važiuojant/stabdant nuo 50 km/h.
Aš parašiau apie "iškart" - kad spėji nuspaust sankabą ir įjungt žemesnę
pavarą.