Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 22:36:41
Paprastas argumentas - prie stabdžių stabdymo momento prisideda ir variklio 
stabdymo momentas. Gi stabdant net ir įsirėžus į stabdžių pedalą, maximalus 
stabdymo momentas (kad pradėtų ABS veikt) nepasiekiamas iškart. Pabandyk 
pastabdyt nuo kokių 150 km/h prieš posūkį, įveikiamą 60 km/h, pajausi. 
Stabdant  nuo didesnio greičio kad ir 10% papildomo stabdymo momento labai 
padeda. Tas pats ir žiemą mažesniais greičiais - svarbu nuo pat stabdymo 
pradžios maximalizuot stabdymo momentą.

"CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oahk$k5e$1@trimpas.omnitel.net...
> On 09/13/2011 10:15 PM, Doxlas wrote:
>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos
>> tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, nes
>> viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va
>
> jegos vektorius tai vadinasi. kokios jegos paliksiu paciam 
> susiwikipedinti.
>
>> būtent pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš
>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau
>> stabdyt.
>
> argumentu, kodel to lygiai taip pat (bent jau) negalima padaryt 
> stabdziais, bus?