Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 23:24:21
Apie tai, kad ponas šnekate apie stabdymą nuo kokių 40 km/h, kur iš tikro
nėra prasmės padėjinėt stabdžiams varikliu, o aš šneku apie stabdymą nuo
didesnio greičio, ir ne vienakart, kai ir standžiai toli gražu dar nepajėgūs
iškart blokuot ratų ir jiems reikia variklio stabdymo momento pagalbos, ir
kai stabdžiai spėja pakaist nuo ne vieno stabdymo.