Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 17:09:10
ne skysciau nei tavo paistalai ir kazko dalinimai is kazko (procentus 
perpuse ir gauna 10ag:))
tiek to..  as jau baigiu:)
"MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
news:j4q9m3$uk4$1@trimpas.omnitel.net...
> Pasikartosiu, apie stabdymo kelio sumažėjimą neminėjau nei žodžio. Aš 
> pagrindžiau iš kur gavau 10 ag, o tavo "oj, nepajaučiau" skamba kur kas 
> skysčiau.
> Viską kitką taikyk ne man
>
>
> "Pi."  wrote in message news:j4q7cm$rde$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ok, 10ag, tai 10 ag.. beja as irgi isreiskiau skaiciais - 0. dar turi
> argumentu?
> bet gincas ne apie tai buvo.. o apie tai, nafik reikia stabdyt varikliu
> artejant prie sviesoforo.. ir kokie buvo atsakymai.. padidina sukibima..
> sumazina stabdymo kelia.. toliau prasidejo isvedziojimai.. kad taip.. nes 
> ne
> taip kaista stabdziai ir to pasekoje, kai paspaudi stabdi greiciau 
> sustoja..
> dar buvo apie svorio centro "persistumima" ant priekio ir taip stabdo
> labiau.. tiesa su galu varomomis ar awd tas nebetinka.. nes nu.. galas
> palengveja.. ir del to nukelus koja nuo gazo ratai blokuojasi..
> o ir manes neitikinsi, nepateikes irodymu, kad nuspaudus stabdi su ijungta
> pavara greiciau sustosi nei su laisva pavara ir stabdziu..  del mm ir
> sekundes tukstantuju  daliu nesigincysim..
>
>
> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
> news:j4q6g8$puf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai va, kai galėsi skaičiais išreikšti, tada galėsi sakyti kad 0. Aš tau 
>> jau pateikiau vieną skaičių - 10 ag. Kad jėga ne 0 įsitikink bandydamas 
>> stumti mašiną su įjungtu 1/2 bėgiu.
>>
>>
>> "Pi."  wrote in message news:j4q5dm$o78$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> ar tu skaitai ka rasau..?
>> gal ir nedingsta niekur.. taciau ji yra salyginai labai maza ir artima 0.
>> skaiciais negaliu isreiksti, jei gali pasidalink.. tiek kiek pats 
>> bandziausi
>> siandien.. nepajutau praktiskai jokio skirtumo stabdydamas su/be variklio
>> pagalbos..
>> o kad variklis stabdo, nieks nesigincija.. ir nuo kalno vaziuojant ir
>> slidziam kely toks stabdymo budas naudojamas.. gal net ralyje ar f1
>> lenktynese nadojami tokie stabdymo budai.. kur kiekviena tukstantoji
>> sekundes yra svarbi.. bet cia rasantiems tos tukstantosios =0..
>> kazkas pasake plauko ir sriubos istorija.. kei sriuboje du 
>> plaukai -DAUG.. o
>> kai ant galvos du plaukai- plika galva:)
>> taip ir cia..
>>
>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>> news:j4q4rt$nc5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. "variklio 
>>> stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, nuspaudus 
>>> stabdžių pedalą ?
>>>
>>>
>>>
>>>> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei prie 
>>>> to, kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti pavaras. 
>>>> Taip kad
>>>
>>> yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok,  ir kad
>>> neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau nauda 
>>> to
>>> kame? paskaityk dar karta ka tau raso?
>>>
>>>> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie 
>>>> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo santykį 
>>>> tarp ašių, ir tt.
>>>
>>> pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik
>>> vienas supranti..?:)
>>>
>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. 
>>>> variklis
>>>> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del
>>>> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai 
>>>> ratus
>>>> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk 
>>>> stabdzius..
>>>> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir
>>>> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis 
>>>> salygomis
>>>> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei tu, 
>>>> nei
>>>> as to nepajusime..
>>>>
>>>>
>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja 
>>>>> stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, bet 
>>>>> jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio nuostoliai 
>>>>> skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti per pusę ir 
>>>>> sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu.
>>>>>
>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos 
>>>>> naudoji,
>>>>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir
>>>>> nesumazina stabdymo kelio..
>>>>>
>>>>>
>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant 
>>>>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> tfu.. siulei ant 90..  visi kiti zodziai lieka tie patys..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
>>>>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o atbulini jei ikisciau?
>>>>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso asfalto 
>>>>>>> gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju ar tai 
>>>>>>> butu saugus stabdymas:)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave 
>>>>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> tai skaityk dar syki...
>>>>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.."
>>>>>>>>
>>>>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja 
>>>>>>>> nuo gazo..
>>>>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 
>>>>>>>> begi.. nu
>>>>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats..
>>>>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. 
>>>>>>>> nepavyko
>>>>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip pat...
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką 
>>>>>>>>> jauti. prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme 
>>>>>>>>> kistti nuo 5
>>>>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti?  o kad imanoma, tai as zinau.. ir 
>>>>>>>>> kartais pats
>>>>>>>>> taip darau..
>>>>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su 
>>>>>>>>> keliu-trumpeja
>>>>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas..
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau 
>>>>>>>>>> daviau linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O 
>>>>>>>>>> ar tu nuo 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu 
>>>>>>>>>> į posūkį įvažiuot, nebedidelis skirtumas.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme?
>>>>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. 
>>>>>>>>>> sankaba ir
>>>>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu 
>>>>>>>>>> begiu=didesniu greiciu..
>>>>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai 
>>>>>>>>>> jis stabdo
>>>>>>>>>> stabdziais..
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo 
>>>>>>>>>>> ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : 
>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes..
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest 
>>>>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk 
>>>>>>>>>>>> ka pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko 
>>>>>>>>>>>> nepasikeite...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir 
>>>>>>>>>>>>> taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. 
>>>>>>>>>>>>> nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur 
>>>>>>>>>>>>> nukeli koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol paspaudi 
>>>>>>>>>>>>> stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto kai nuspaudi 
>>>>>>>>>>>>> stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, kad 
>>>>>>>>>>>>> neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 
>>>>>>>>>>>>>> 70% apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo 
>>>>>>>>>>>>>> automobilio komponuotės, nes viso automobilio svorio centras 
>>>>>>>>>>>>>> stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo 
>>>>>>>>>>>>>> pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar 
>>>>>>>>>>>>>> labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau 
>>>>>>>>>>>>>> stabdyt.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos 
>>>>>>>>>>>>>>>>> tenka
>>>>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik 
>>>>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir
>>>>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į 
>>>>>>>>>>>>>>>>> asfaltą, todėl
>>>>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl 
>>>>>>>>>>>>>>>>> galimas
>>>>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. 
>>>>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai
>>>>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika...
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas 
>>>>>>>>>>>>>>> bilekokias bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos 
>>>>>>>>>>>>>>> reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per silpni, ir tu 
>>>>>>>>>>>>>>> jiems padede stabdydamas varikliu.
>>>>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir 
>>>>>>>>>>>>>>> stabdziais o as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau 
>>>>>>>>>>>>>>> sustos.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> sita dalyka
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>