Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: FX
Data: 2011-09-14 11:02:12
Nesiblokuodavo del to kad motoras per daug gaidishkas kad sugeneruotu rimta
pasiprieshinima...

FX

"Pi."  wrote in message news:j4pl8v$utp$1@trimpas.omnitel.net...

impreza 1.5l 2007m  berods buvo..
p.s. zinojau, kad juoksites is tokios imprezos, todel nerasiau:)
bet faktas, kad 50/50 buvo.. i atleidus gaza nebuvo taip, kad galiniai ratai
blokuotusi del to, kad svoris persiorentuoja i prieki ir galas palengveja..
o stabdymas varikliu lieka toks pats tiek galui tiek priekiui.. nu
nesiblokavo..